Als je onze nieuwste roadtrips en tips niet wilt missen, laat dan hieronder je e-mailadres achter.
De veelgestelde vragen (FAQ) over speciale verzoeken
Heb je specifieke wensen voor je roadtrip? Lees hier hoe we maatwerk bieden. Hier vind je snel je antwoord op een aantal veelgestelde en belangrijke vragen over speciale verzoeken voor je aankomende roadtrip.
Kan ik tijdens mijn boeking speciale verzoeken doorgeven, zoals dieetwensen of kamerpreferenties?
Zeker, dat is mogelijk. Tijdens het boekingsproces is er een veld voor opmerkingen waarin je jouw specifieke wensen of verzoeken kunt aangeven. Wij zullen ons uiterste best doen om hieraan te voldoen. Echter, we kunnen niet garanderen dat alle verzoeken kunnen worden ingewilligd.
Wat moet ik doen als ik last-minute een speciaal verzoek heb?
Het is het beste om contact met ons op te nemen via e-mail of WhatsApp. Op deze manier kunnen we snel jouw wensen ontvangen en bekijken welke mogelijkheden er zijn.
Kan ik mijn route aanpassen met speciale stops die ik wil maken?
Het is niet mogelijk om de locaties van de roadtrips aan te passen. We hebben deze gestandaardiseerd om onze producten eenvoudig en overzichtelijk te houden, zodat je snel kunt zien welke roadtrips beschikbaar zijn.
Kan ik mijn route aanpassen door een omweg te maken met mijn route naar de volgende stop?
Dat is zeker mogelijk. Wij adviseren de snelste route naar de volgende locatie, maar je kunt uiteraard afwijken als je bijvoorbeeld vrienden in de buurt wilt bezoeken of een bijzondere plek wilt bezichtigen. Het is wel jouw verantwoordelijkheid om rekening te houden met de in- en uitchecktijden van de accommodaties. Verder ben je vrij om je eigen route te bepalen. Vooral bij roadtrips met kortere afstanden biedt dit veel flexibiliteit.
Zijn er opties voor reizigers met mobiliteitsbeperkingen of andere speciale behoeften?
Bij onze roadtrips is het momenteel niet mogelijk om te filteren op speciale behoeften, zoals mobiliteitsbeperkingen. Roadtrip2go ontwikkelt zich echter snel, met maandelijkse nieuwe producten en diensten. Laat het ons weten als wij jouw vraag, met specifieke behoefte, met onze huidige diensten en producten niet kunnen helpen.
Kan ik een speciale gelegenheid, zoals een verjaardag of huwelijksreis, doorgeven voor extra aandacht tijdens mijn reis?
Zeker, dat is mogelijk. Tijdens het boekingsproces is er een opmerkingenveld waarin je jouw speciale gelegenheid kunt vermelden. Wij zullen ons uiterste best doen om, in overleg met de accommodaties, jouw reis een extra persoonlijk tintje te geven.
Staat je vraag er niet tussen? Bekijk ook de andere FAQs
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Geen zorgen, ons team staat klaar om je verder te helpen.
Wij hebben diverse antwoorden alvast voor je klaarstaan over onderwerpen zoals garantie, betaling, onze voorwaarden en nog veel meer.