FAQs

FAQ Betaling

Bij Roadtrip2go vinden we het belangrijk dat je zorgeloos kunt boeken. Daarom bieden we meerdere veilige betaalmethoden aan, zodat je altijd een optie vindt die bij jou past. Hieronder vind je antwoord op veelgestelde vragen over het betaalproces.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt veilig betalen via iDEAL, PayPal en creditcard.

Alle betalingen verlopen via Stripe, een internationale en gecertificeerde betaalprovider die voldoet aan de strengste veiligheidsnormen (PCI-DSS). Je betaalgegevens worden veilig verwerkt en nooit opgeslagen door ons.

Stripe is een toonaangevende betaalprovider die wereldwijd wordt gebruikt door bedrijven als Booking.com en Deliveroo. Dankzij Stripe kunnen we meerdere betaalopties aanbieden in een veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke betaalomgeving.

Neem gerust contact met ons op. Wij denken met de huidige betaal mogelijkheden de reiziger te kunnen bedienen. We horen het graag als we niet aan jouw verwachting kunnen voldoen, zodat we alsnog een oplossing kunnen bieden.

Zodra je betaling is gelukt, ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Hierin vind je ook alle details van je geboekte roadtrip.

Vraag of feedback? Laat het ons weten.

We bouwen Roadtrip2Go stap voor stap samen met onze reizigers. Mis je iets of heb je wensen die we nog niet aanbieden? We horen het graag. Samen maken we de roadtrips én de manier waarop je ze kunt boeken, steeds beter.

Email

info@roadtrip2go.nl

WhatsApp

085 250 2001

Contact Us At

Email

info@roadtrip2go.nl

WhatsApp

085 250 2001

Is your question not listed? We are happy to help you

Didn’t find the answer to your question in our FAQ? Don’t worry, our team is here to help you.
Contact us via email, phone, or our online contact form. We aim to serve you as quickly as possible, so you can enjoy your road trip without worries. Whether it’s questions about your booking, route, or anything else, we’re here to help.